Junta de Freguesia de Santo Antão Junta de Freguesia de Santo Antão

Casa da Tia Maricas

Espaço acolhedor localizado na fajã de São João. A casa está localizada no coração da Fajã e preserva todo seu carácter tradicional, ideal para famílias ou grupos à procura de aventura, mas que também querem um espaço calmo e relaxante. A Fajã de São João é conhecida pelas pessoas humildes, o seu por do sol, trilhos pedestres, e a sua relação com o mar.

A welcoming accommodation located in Fajã de São João. The house is located in the heart of Fajã and preserves all its traditional character, ideal for families or groups looking for adventure, but who also want a quiet and relaxing space. Fajã de São João is known for its humble people, its sunsets, its hiking trails and its relationship with the sea.

• Setor Atividade: Alojamento
  • Morada:Fajã de São João 9875-027 Santo Antão
  • Contacto:966 719 257
  • Email:casatiamaricas@gmail.com